کد خبر: ۹۱۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابت‌های جام حذفی گفت: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی می‌کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد.

واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی او را «شیتیل» بگیر خطاب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهم.

فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابت‌های جام حذفی گفت: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی می‌کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد. نمی‌دانم وی با چه رویی چنین کاری می‌کند.

در این باره با علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او در این باره گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهد.

استقلال در رقابت‌های جام حذفی مقابل نساجی در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: