کد خبر: ۹۱۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از جلالی و سلمانی با هم در ترکیب استقلال استفاده کند.

شکل و شمایل جدید سمت چپ استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی که هر دو دفاع چپ استقلال هستند در دیدار حذفی با نساجی با هم در ترکیب قرار گرفتند. در ابتدا بازی، جلالی دفاع چپ و سلمانی هافبک چپ بود اما در ادامه مجیدی تغییر سیستم داد و جلالی را به وینگر چپ و سلمانی را به هافبک وسط فرستاد.

در چند صحنه سلمانی و جلالی همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

ابوالفضل جلالی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده برای دومین بار است که در ترکیب ثابت استقلال قرار می گیرد و انگیزه های زیادی برای اثبات خود دارد.

تغییر سیستم فرهاد مجیدی نیز در نوع خود جالب توجه بود و باعث تغییر پست دو بازیکن شد به نحوی که جعفر سلمانی در مرکز میدان و جایی که معمولا مهدی مهدی پور را دیده ایم، انجام وظیفه کرد که باید دید در نیمه دوم کادرفنی استقلال تغییری برای این پست در نظر می گیرد یا خیر؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: