کد خبر: ۹۱۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۷۴
وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر با تاکید بر اینکه ایران بازیگر اصلی در منطقه است و نقش تآثیرگذاری در منطقه دارد، می‌توانیم در زمینه‌های خشکی، دریایی و هوایی ارتباطات خوبی بین دوحه و تهران برقرار کنیم.

قطر:‌ ‌ایران در برگزاری جام جهانی همکاری خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر از همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی قطر خبر داد و گفت: ‌جام جهانی سرآغازی برای توسعه همکاری‌های چند جانبه دو کشور است.

جاسم بن سیف السلیطی در سفر به کیش و در نشستی با وزیر راه و شهرسازی جمهوری ا‌سلامی ایران اعلام کرد: هدف اصلی از این سفر پیگیری صحبت‌ها و توافق‌های سفر آقای رئیسی به قطر است و شکی نیست که همکاری مشترک بین تهران و قطر زمینه ساز همکاری‌های بزرگتری در زمینه‌های گوناگون خواهد بود.

وی افزود: یکی از موارد مهم همکاری‌های بین ایران و قطر موضوع جام جهانی است که می‌توانیم با رفع موانع، سبب گسترش روابط دو جانبه بین دو کشور باشیم.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر با تاکید بر اینکه ایران بازیگر اصلی در منطقه است و نقش تآثیرگذاری در منطقه دارد، می‌توانیم در زمینه‌های خشکی، دریایی و هوایی ارتباطات خوبی بین دوحه و تهران برقرار کنیم.

جاسم بن سیف السلیطی افزود: این روابط دو جانبه همچنین فرصت مناسبی برای پیشرفت روابط مختلف از جمله ارتباطات صنعتی بین دو کشور است که خیر و برکت برای دو کشور به همراه خواهد داشت و به مراتب گسترده‌تر از ارتباطات قبلی خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه ایران براساس توافقات سفر آقای رئیسی پیگیر جدی برای تحقق آن‌ها هستیم، گفت: ایران آمادگی کامل دارد در حوزه‌های مختلفی به ویژه جام جهانی هم پذیرای مسافران جام جهانی باشد و هم در حوزه پشتیبانی از این رویداد با کشور قطر همکاری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: