کد خبر: ۹۱۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۴۰۴
سرمربی هال سیتی در جدیدترین اظهاراتش از بازیکنان ایرانی و مهاجم خود تمجید کرد.

سرمربی هال سیتی: صیادمنش اراده لازم برای پیشرفت را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه هال سیتی هنوز نتوانسته اولین گلش را برای تیم انگلیسی به ثمر برساند.

شوتا آرولادزه سرمربی هال سیتی در جدیدترین مصاحبه اش به تمجید از بازیکن ایرانی اش پرداخت و گفت: اگر اللهیار صیادمنش هفته گذشته گل می زد، برای من خیلی بهتر بود و یک جهش بزرگ بود. او در چند هفته اخیر دو موقعیت عالی داشته است، اما این شانس ها را از دست داد.

وی افزود: دوست داشتم خیلی بیشتر از او استفاده کنم، اما او مصدوم شد و زمان می برد.اما من از روز اول تعجب کردم که او واقعاً (سریع) در گروه ادغام شد. فکر می کنم باید به باشگاه، بازیکنان و کادرفنی اعتبار زیادی قائل شویم.

سرمربی هال سیتی تاکید کرد: صیادمنش بازیکن خوب است و اراده لازم برای پیشرفت را دارد. آنها(بازیکنان ایرانی) پیش از ثابت کردند و سابقه خوبی دارند. صیادمنش رشد پرورش خوبی داشته و من رفتارش را با بازیکنان تیم می بینم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: