کد خبر: ۹۱۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۳۰
کاپیتان تیم رم اعلام کرد مربی تیم بودوگلیمت به سمت بازیکنان و مربی این تیم حمله‌ور شده است.

حمله مربی بودوگلیمت به مربی رم در لیگ کنفرانس اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاپیتان رم، لورنزو پلگرینی، مدعی شد، کیتیل کنوتسن، مربی بودو/گلیمت، به نونو گومز، مربی دروازه‌بانان جالورسی در پایان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی کنفرانس اروپا، «حمله» کرد.

نماینده نروژ روز پنجشنبه با کسب پیروزی 2-1 در زمین خانگی بار دیگر رم را شکست داد و اکنون در سه دیدار با شاگردان ژوزه مورینیو در این فصل شکست نخورده اند.

پلگرینی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «یک اتفاق واقعاً ناخوشایند اتفاق افتاد. رختکن‌ها روبروی هم هستند و کنوتسن شروع به گفتن چیزی به مربی ما کرد و بعد حمله کرد. این یک عمل ناخوشایند برای رقابت و بازی جوانمردانه است. متاسفیم زیرا با احترام به اینجا آمدیم، اما چنین اعمالی توهین به رم و رقابت است. این شرم آور است."

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که پلیس نروژ با کنوتسن، گومز و بازیکنانی که شاهد این حادثه بودند، قبل از اینکه هر دو طرف به راه خود ادامه دهند، گفتگو کرده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: