کد خبر: ۹۱۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
آزاده صمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، از نامزدی خود به همراه ۱۲ تن دیگر از زنان دست‌اندرکار سینما، از جمله نیکی کریمی، آیدا پناهنده، ترانه علیدوستی و هانیه توسلی برای تشکیل هیئتی پنج نفره جهت رسیدگی به «آزار و خشونت جنسی» در عرصه سینما و تئاتر خبر داد.

رای‌گیری بازیگران زن معترض به خشونت جنسی برای تشکیل هیئتی ۵ نفره و «مستقل از خانه سینما» / ۱۳ نفر نامزد شدند / ترانه علیدوستی و نیکی کریمی در میان نامزد‌هابه گزارش خبرداغ ، آزاده صمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، از نامزدی خود به همراه ۱۲ تن دیگر از زنان دست‌اندرکار سینما، از جمله نیکی کریمی، آیدا پناهنده، ترانه علیدوستی و هانیه توسلی برای تشکیل هیئتی پنج نفره جهت رسیدگی به «آزار و خشونت جنسی» در عرصه سینما و تئاتر خبر داد.

این بازیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت تنها زنانی از حق مشارکت در این رای‌گیری برخوردارندکه بیانیه اعتراضی به رواج خشونت و آزار جنسی در محیط کاری خود را امضا کرده‌اند.

رای‌گیری برای تشکیل هیئتی مستقل از «شورای صیانت» خانه سینما پس از آن برگزار می‌شود که این نهاد در بیانیه‌ای، رسیدگی به شکایت زنان معترض به خشونت جنسی را به شورای صیانت ارجاع داد، اما زنان دست‌اندرکار سینما این راهکار را رد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: