کد خبر: ۹۱۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۴۹۱
در ۲۴ ساعت گذشته در حالی که نوسانات قیمتی در بین اکثر خودروهای موجود در بازار کاهش یافته است اما خودروهای پژو کماکان در حال گران شدن هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: در ۲۴ ساعت گذشته در حالی که نوسانات قیمتی در بین اکثر خودروهای موجود در بازار کاهش یافته است اما خودروهای پژو کماکان در حال گران شدن هستند.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۶۶ میلیون تومن در روز گذشته امروز به ۲۶۹ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۶۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5681361

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: