کد خبر: ۹۱۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۱
برایان ماست و اسکات پری دو نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان روز دوشنبه طرحی با عنوان «جلوگیری از مماشات با تروریست ها توسط مپات های تروریسم» را ارائه کردند، طرحی که کاخ سفید را از حذف سپاه از فهرست سازمان های تروریستی خارجی بدون تایید کنگره منع می کند.

طرح جمهوریخواهان کنگره برای جلوگیری از حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستیرسانه ی تندروی واشنگتن فری بیکن نوشت:  جمهوری خواهان کنگره در حال تلاش برای منع دولت بایدن از حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ برایان ماست و اسکات پری دو نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان روز دوشنبه طرحی با عنوان «جلوگیری از مماشات با تروریست ها توسط مپات های تروریسم» را ارائه کردند، طرحی که کاخ سفید را از حذف سپاه از فهرست سازمان های تروریستی خارجی بدون تایید کنگره منع می کند.

این طرح، که مورد حمایت تعدادی از نمایندگان از جمله مری میلر (رئیس جمهور، ایالت) و جف ون درو (ر.، نیوجرسی) است، برای بررسی بیشتر به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ارجاع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: