کد خبر: ۹۱۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۶
فرزاد جمشیدی، مجری جنجالی صداوسیما که طی سال های گذشته حاشیه‌ساز بوده است مجدد از ویژه برنامه‌های سحرگاهی کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: فرزاد جمشیدی، مجری جنجالی صداوسیما که طی سال های گذشته حاشیه‌ساز بوده است مجدد از ویژه برنامه‌های سحرگاهی کنار گذاشته شد.

143833

فرزاد جمشیدی مجری سابق و خبرساز  تلویزیون که در ویژه برنامه های سحرگاهی تلویزیون حضور موفقی داشت با اعلام این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امسال از دو شبکه ی تلویزیونی برای اجرای برنامه سحرگاهی ماه رمضان، دعوت شده بودم اما...

اما ناگهان سفره حرف حساب را برچیدند و دوباره بین من و شما در قاب تماشای سیما، جدایی انداختند!

از کسی گلایه ندارم و همه چیز را به خدای بزرگ و قادر و حکیم واگذار میکنم.

photo_2022-04-03_16-12-25

واکنش متفاوت به کناره گیری فرزاد جمشیدی

توحید عرب تهیه‌کننده و کارگردان برنامه سحرگاهی شبکه پنج:

اجرای این برنامه را قرار بود فرزاد جمشیدی بر عهده داشته باشد اما به دلایل شخصی که پیش آمد او از اجرا معذور بود. مشتاق هم بود ولی عذرخواهی کرد.

با کناره گیری فرزاد جمشیدی از اجرا مجید یراق‌بافان اجرای برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیما را بر عهده گرفت.

فرزاد جمشیدی که در دهه 80 مجری برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» در شب های جمعه و سحرهای ماه مبارک رمضان بود در سال 1390 با موضوع شکایت یک دختر جوان از او موضوع و سوژه داغ رسانه ها شد و به دلیل همین حواشی پس از مدتی از اجرای برنامه در سیما کنار گذاشته شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: