کد خبر: ۹۱۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۰
مهاجم گابنی گل گهر باعث کسر هفت امتیاز از این تیم در سه دیدار لیگ برتری شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آذر ماه 1400 چند اتفاق مهم تلخ و شیرین داشت که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

 

2 آذر، الهلال قهرمان آسیا شد

k2kxn22b

تیم فوتبال الهلال عربستان که سرخابی‌های پایتخت را در مرحله‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا از دور مسابقات کنار رانده بود توانست در روز 2 آذر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. تیم الهلال عربستان با پیروزی مقابل پوهانگ استیلرز به هشتمین قهرمانی قاره‌اش رسید.و پرافتخار ترین تیم قاره شناخته می‌شود.

 

9 آذر، هفتمین توپ طلا برای مسی

3196910

مراسم توپ طلای فرانس فوتبال تحت عنوان بالن دُر هم در آذرماه برگزار شد و طی آن برترین بازیکن سال 2021 انتخاب شد و این عنوان برای هفتمین بار به لیونل مسی رسید. انتخابی که خیلی پر حرف و حدیث بود و اکثر فوتبالدوستان و کارشناسان آن را حق لواندوفسکی می‌دانستند.

 

13 آذر، هیچ آورد

بازی

سومین دربی سال با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود و در یک دیدار بدون جذابیت و هیجان و کسل کننده دو تیم با همان نتیجه‌ای که وارد زمین شده بودند از زمین خارج شدند و انتقادات زیادی به کیفیت پایین این بازی از سوی دو تیم از جانب فوتبالدوستان مطرح شد.

 

24 آذر ، خداحافظی تلخ آگوئرو

01674314

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی که با ترک سیتی به بارسلونا آمد تا سال‌های پایانی فوتبال خودش را در این باشگاه سپری کند و به نوعی قرار بود جای خالی هموطنش لیونل مسی را پر کند ولی مشکل قلبی او را مجبور به خداحافظی زودهنگام از فوتبال کرد و در یک نشست خبری بغض آلود پایان زودهنگامش در فوتبال را اعلام کرد.

 

25 آذر، رأی خرید جنجالی گل گهر

4623383

پرونده مهاجم گابنی گل گهر یکی از جنجالی ترین پرونده‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است. مهاجمی که 3 بازی برای سیرجانی‌ها به میدان رفت و بعد از آن با شکایت استقلال، پیکان و سپاهان همراه شد و آنها توانستند با شکایت به کمیته انضباطی 7 امتیاز از این تیم کسر کرده و امتیازاتی با 3-0 کردن بازی‌ها به حساب خود واریز کنند. 25 آذر رأی این پرونده جنجالی صادر شد، رأیی که بعداً با مطرح شدن فایل صوتی مکالمات مشاور حقوقی فدراسیون با اعضای کمیته انضباطی استقلالش زیر سوال رفت و بهانه‌ای شد برای تاختن مخالفان عزیزی خادم به او در جریان عزلش

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: