کد خبر: ۹۱۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۱۴۴
انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای ایران پس از سفر خود به تهران که با هدف رفع آخرین موارد اختلاف بین طرفین صورت گرفت، روز سه‌شنبه به واشنگتن سفر کرد. مورا با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، برت مک‌گرک، مسئول امور خاورمیانه کاخ سفید و ویکتوریا نولاند دیپلمات شماره سه آمریکا دیدار خواهد کرد.

نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین پس از سفر به تهران، به آمریکا رفتنماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای ایران پس از سفر خود به تهران که با هدف رفع آخرین موارد اختلاف بین طرفین صورت گرفت، روز سه‌شنبه به واشنگتن سفر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، انریکه مورا در طول این سفر دو روزه خود با رابرت مالی، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران، و همچنین برت مک‌گرک، مسئول امور خاورمیانه کاخ سفید، و ویکتوریا نولاند دیپلمات شماره سه آمریکا، دیدار خواهد کرد.

مورا روز چهارشنبه نیز در نشستی میان مقامات عالی اتحادیه اروپا و ایالات متحده درباره روسیه و تهاجم نظامی آن به اوکراین شرکت خواهد کرد.

سفر انریکه مورا پس از دیدار روز یکشنبه او با مقامات ایرانی انجام شده است که «تلاشی برای رفع شکاف‌های باقی‌مانده در مذاکرات وین» بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: