کد خبر: ۹۱۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۵۵
وحید امیری بلافاصله پس از بازگشت به تهران MRI خواهد داد.

وحید امیری MRI می دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: وحید امیری بلافاصله پس از ورود به تهران قرار است آزمایش بدهد.

بازی های پیاپی وحید امیری در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی در این مدت فشار زیادی را به او وارد آورده بود. به گونه ای که امیری در یک ماه اخیر دچار افت شد و خیلی از کارشناسان تاکید داشتند که بهتر است یحیی در پرسپولیس و اسکوچیچ در تیم ملی برای یک بازی به او استراحت بدهند.

اتفاقی که تا قبل از بازی با لبنان رخ نداد و امیری در تمام بازی های ملی و باشگاهی به میدان رفت. در نهایت این مداومت به حضور ستاره این روزهای فوتبال ایران باعث شد تا طبق اعلام خودش در یک ماه گذشته دچار درد سیاتیک شود.

برهمین اساس قرار است امیری بلافاصله پس از بازگشت به تهران تست MRI داده و با توجه به نتیجه آزمایش مشخص شود تا چه زمانی باید استراحت کند. هرچند که پیگیری های طرفداری نشان می دهد که مشکل امیری چندان جدی نیست و با چند روز استراحت بهتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: