کد خبر: ۹۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۲
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از بازی برابر لبنان، در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد.

کاپیتان 2022 ایران در جمع صاحبان بازوبندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ درحالی که به دلیل محرومیت و کرونا، کادر فنی تیم ملی نتوانست از تمام نیروی انسانی خودش برای دیدار با کره استفاده کند، برای بازی با لبنان اسکوچیچ می‌تواند از سعید عزت‌الهی و علیرضا جهانبخش هم در ترکیب تیم استفاده کند.

احسان حاج‌صفی در بازی با کره به عنوان کاپیتان جلوتر از سایر بازیکنان وارد زمین شد و کریم انصاری‌فرد هم که کاپیتان دوم تیم ملی به حساب می‌آید، در دقایق پایانی وارد زمین شد.

هرچند با توجه به ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌هایی که اسکوچیچ تمام نفرات خودش را در اختیار داشته این‌طور به نظر می‌رسد که جهانبخش به عنوان کاپیتان اصلی ایران در جام جهانی حاضر خواهد بود، نمی‌توان از نقش پررنگ حاج‌صفی و انصاری‌فرد در یک‌دستی و اتحاد تیم ملی به سادگی گذشت. دو بازیکن باتجربه‌ای که ۱۳ سال از نخستین بازی ملی آنها می‌گذرد و با حضور در دو جام جهانی و سه جام ملت‌های آسیا، کوله‌باری از تجربه را به دوش می‌کشند.

در این بین حضور سعید عزت‌الهی در جمع باتجربه‌های تیم، نوید ظهور یک رهبر جدید برای سال‌های آتی تیم ملی را می‌دهد. بازیکن ۲۵ ساله‌ای که از نوزده سالگی در تیم ملی حضور داشته و با توجه به پست بازی و ویژگی‌های ذاتی‌اش، گزینه‌ی اصلی کاپیتانی تیم ملی در دوران پس از جهانبخش خواهد بود.

شاید بعد از دور ماندن شجاعی و دژاگه از اسکواد تیم ملی، گمانه‌هایی مبنی بر رنج بردن رختکن ایران از یک کاپیتان با فاکتورهای لازم به وجود آمده بود، ولی با گذشت زمان مشخص شد نسل بعدی تیم ملی هم به خوبی از توانایی‌های رهبری و هدایت هم‌تیمی‌ها در زمین برخوردار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: