کد خبر: ۹۱۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۹
هفت کشور صنعتی جهان مخالفت خود را با پرداخت پول گاز روسیه به واحد پولی روبل را اعلام کردند. روبرت هابک، وزیر اقتصاد و حفاظت محیط زیست آلمان این موضوع را در پی نشست مجازی وزیران انرژی کشورهای گروه ۷ در برلین به اطلاع رسانه‌ها رساند. آلمان ریاست دوره‌ای گروه ۷ را برعهده دارد.

گروه ۷ درخواست روسیه برای پرداخت پول گاز به روبل را رد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از دویچه وله: هفت کشور صنعتی جهان مخالفت خود را با پرداخت پول گاز روسیه به واحد پولی روبل را اعلام کردند. روبرت هابک، وزیر اقتصاد و حفاظت محیط زیست آلمان این موضوع را در پی نشست مجازی وزیران انرژی کشورهای گروه ۷ در برلین به اطلاع رسانه‌ها رساند. آلمان ریاست دوره‌ای گروه ۷ را برعهده دارد.

پوتین هفته گذشته اعلام کرد که "کشورهای غیردوست" از این پس باید هزینه گاز را به روبل پرداخت کنند. وزیر اقتصاد آلمان گفت که وزیران کشورهای گروه ۷ اتفاق نظر دارند که این درخواست روسیه "یک‌جانبه و نقض آشکار مفاد قراردادها" است و طرفین قرارداد باید به مفاد قرارداد پایبند باشند. او افزود، به همین دلیل پرداخت پول گاز به روبل "قابل پذیرش نیست".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: