کد خبر: ۹۱۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۵۱۴
داور ۴۱ ساله اهل کشور رومانی در بازگشت از رقابت‌های لیگ عربستان دچار حمله‌ی قلبی شده و در بیمارستان بستری است.

داور سرشناس رومانیایی و حمله‌ی قلبی ناگهانی!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: داور ۴۱ ساله اهل کشور رومانی در بازگشت از رقابت‌های لیگ عربستان دچار حمله‌ی قلبی شده و در بیمارستان بستری است.

اوویدیو هاتگان یکی از داوران سرشناس فوتبال جهان به شمار می‌رود که به جز تجربه‌ی قضاوت در رقابت‌های اروپایی، در کشورهای دیگر هم تجربه‌ی قضاوت داشته و آخرین قضاوت‌های او نیز در هفته‌های گذشته در رقابت‌های فوتبال کشور عربستان به انجام رسیده است.

هاتگان در بازگشت از کشور عربستان به زادگاهش رومانی، در حین تمرین احساس درد در قفسه سینه را داشته است.

بعد از انتقال این داور سرشناس  به بیمارستان و بررسی‌های انجام شده، نتیجه‌ی نهایی بر این بوده که او دچار حمله‌ی قلبی شده و یکی از رگ‌های قلب هاتگان گرفتگی دارد.

گرفتگی که موجب عمل اورژانسی قلب این داور شد تا از خطرات بعدی جلوگیری شود و در حال حاضر نیز اوویدیو هاتگان در بیمارستان تیمیشوآرا رومانی بستری بوده و وضعیت مناسبی دارد.

گفتنی است که این داور سرشناس آخرین تجربه‌ی مهم بین‌المللی‌اش به قضاوت در دوئل لیون و پورتو در رقابت‌های لیگ اروپا باز می‌گردد؛ او در این فصل مسابقات حساسی چون دوئل منچستریونایتد-اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ-بارسلونا، اینترمیلان-شاختار دونتسک و ... را قضاوت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: