کد خبر: ۹۱۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۳۵
رئیس جمهور تاکید کرد: تحرک دولت نباید منحصر به تحرک وزرا و معاونانشان شود، امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می‌کنند.

رئیسی: گزارش عملکرد اقتصادی دولت ضروری است / شبهات باعث ایجاد گره ذهنی برای مردم می‌شود / اگر به موقع به شبهه‌ای پاسخ داده نشود، گره‌های ذهنی افزایش یافته و تبدیل به مسأله می‌شودبه گزارش خبرداغ ، رئیس جمهور تاکید کرد: تحرک دولت نباید منحصر به تحرک وزرا و معاونانشان شود، امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می‌کنند.

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه مدیریت اقتضاء می‌کند همه اجزای سازمان اداری همراه و همدل باشند، افزود: تحرک دولت نباید منحصر به تحرک وزرا و معاونانشان شود. امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می کنند.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نیرو درباره میزان ذخایر آبی کشور، بر لزوم رعایت الگوی مصرف صحیح تأکید و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد ضمن تعیین الگوی صحیح مصرف آب و برق، فرهنگ‌سازی در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه گزارش عملکرد اقتصادی دولت را امری ضروری دانست و اظهار داشت: شبهات باعث ایجاد گره ذهنی برای مردم می‌شود و اگر به موقع به شبهه‌ای پاسخ داده نشود، گره‌های ذهنی افزایش یافته و تبدیل به مسأله می‌شود.

رئیس جمهور، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را ضروری دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: