کد خبر: ۹۱۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۸
رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی از فعالیت ٢٤ ساعته بنادر کیش، چارک و آفتاب و رکورد شکنی تردد در روز 5 فروردین 1401 خبر داد.

رکوردشکنی تردد در بنادر مسافری کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی جزیره با بیان اینکه پنجم فروردین 1401 ، تردد 190 فروند شناور در بنادر مسافری کیش ثبت شده است گفت: از آغاز سفر‌های دریایی نوروز، تاکنون ٩٤ هزار و ٥٧٠ نفر مسافر و گردشگر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

وی با اشاره به رکورد شکنی سفرهای دریایی و ارائه خدمات در بنادر كيش افزود: پنجم فروردين ١٤٠١در دو مسیر بندر آفتاب و چارک به جزیره کیش و بالعکس آمار تردد شناورها رقمی بالغ بر هزار و ٧٩٤ خودرو ورودي به جزيره كيش و ٢هزار و ٧٣٦ خودروي خروجي به سمت بنادر چارك و آفتاب به ثبت رسيده كه اين تعداد نسبت به مدت مشابه سال هاي قبل از كرونا ٦٠ درصد افزايش داشته است.

محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش تصریح کرد: در بخش مسافری نیز تعداد ٨ هزار و ٧١ مسافر ورودي و ١٢هزار و ٣٦٦ مسافر خروجي تردد کرده اند.

بنادر جزیره کیش از ٢٥ اسفند ١٤٠٠ تا ٥ فروردين ١٤٠١؛ پذيراي ٦١ هزار و ٥١٦نفر مسافر ورودي و ٣٣هزار و ٥٤ نفر مسافر خروجي ؛ ١٣هزار و ٣٤٣ خودروي ورودي و ٦هزار و ٥٧٢ خودروي خروجي بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: