کد خبر: ۹۱۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۴
گیتاریست استقلال در صورت جلب رضایت مجیدی، می تواند در دربی نود و هشتم اتفاق جدیدی برای خود ثبت کند.

مطهری به دنبال مجیدی؛ دربی سبب خیر می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال به بهانه برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار می گیرند تا شاهد برگزاری نود و هشتمین دربی پایتخت باشیم. 

طبق آمار فرهاد مجیدی و مجتبی جباری با ثبت 4 گل در دربی جز بهترین گلزنان آبی‌ها در دربی هستند. از آنجایی که ارسلان مطهری در دربی‌های قبلی 3 گل به ثمر رسانده است، امروز شانس آن را دارد که به رکورد سرمربی و پیشکسوت استقلال برسد

البته در هفته‌های اخیر فرهاد مجیدی معمولاً گیتاریست استقلال را در دقایق پایانی و به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می‌کند. با اینکه در دربی امکان تغییر ترکیب و سوپرایز از سمت کادرفنی سرخابی‌ها وجود دارد، بعید است که مجیدی رویه قبلی خود درباره مطهری را تغییر بدهد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: