کد خبر: ۹۱۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۳
یکی از عجیب‌ترین دربی های بعد از انقلاب دیداری بود که آذر ۶۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تک گل رضا عابدیان یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

یکی از عجیب‌ترین دربی‌های تاریخ/ استقلال بازی کرد؛ پرسپولیس برد/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ استقلال آن سال تیم پرمهره ای داشت و خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند که راحت دربی را ببرد اما در کمال تعجب این پرسپولیس بود که با گل رضا عابدیان استقلال را شکست داد و یکی از مهمترین دربی‌های تاریخ را به سود خود تمام کرد.

استقلالی ها که منصور پورحیدری را به عنوان سرمربی بالای سر داشتند حملات زیادی را ترتیب داده و چند بارهم توپ را به تیر دروازه زدند. حتی در چند نوبت مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط بیرون کشیدند اما در نهایت حملات استقلال به ثمر نرسید و شاگردان علی پروین بازی را ۱-۰ بردند و قهرمان جام باشگاه‌های تهران شدند.

استقلال انتقام این شکست را در سال ۶۹ گرفت و توانست در فینال لیگ قدس پرسپولیس را ۲-۱ و با گل های سرخاب و مرفاوی شکست دهد و قهرمان ایران شود.

یکی از عجیب‌ترین دربی‌های تاریخ/ استقلال بازی کرد؛ پرسپولیس برد/عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: