کد خبر: ۹۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۸۴
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد امشب یارانه کمک معیشت عید نوروز به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به حساب ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار سرپرست خانوار واریز می‌شود. این افراد غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند.

امشب؛ پرداخت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی برای بیش از ۱۲ میلیون سرپرست خانواربه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد امشب یارانه کمک معیشت عید نوروز به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به حساب ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار سرپرست خانوار واریز می‌شود.

با دستور رئیس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز می شود.

این افراد غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند.

در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه‌های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوار‌های فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

دولت سیزدهم در بهمن امسال و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ صد هزار تومان به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدهادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
سلام چرا واسه ما۴نفریم ۳۰۰ ریختن مگه برا هرنفر ۱۵۰ نمیریزن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
اگه.عیدی.نوروزمیدیدبه.همه.بدیدبه.یکی.میدیدبه.دوتانمیدیدبغیه.ی.نگاه.کنن.همه.توتنگنا.هستن.نه.یه.نفردودنفر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
اگه.عیدی.نوروزمیدیدبه.همه.بدیدبه.یکی.میدیدبه.دوتانمیدیدبغیه.ی.نگاه.کنن.همه.توتنگنا.هستن.نه.یه.نفردودنفر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: