بزرگترین دامداری غرب کشور در همدانبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه ، علی رستمی مدیرعامل شستا در این بازدید با اشاره به سیاست‌های کلان شستا مبنی بر ورود به مباحث استراتژیک حوزه کشاورزی، اظهار کرد:

پروژه های دامپروری شستا با هدف ایجاد اشتغال پایدار، تکمیل زنجیبره ارزش و کمک به توسعه و آبادنی با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار کشور در حال اجرا می‌باشند که امکان اشتغال برای نیروهای بومی این مناطق فراهم خواهد شد.

محسن محمدی مدیرعامل صنایع عمومی تامین نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه گفت: این واحد، یک شرکت کشت و صنعت است اگرچه در حال حاضر تنها فاز دامپروری آن اجرا می‌شود و به عنوان فاز نخست ۲۰۰ راس تلیسه شیری بین ۸ تا ۱۲ ماهه وارد مجموعه شده است.

محمدی با بیان اینکه با بیان اینکه بهره برداری از چنین طرحهای ارزشمندی، تولید، ایجاد اشتغال و امنیت غذایی کشور را به دنبال دارد، اظهار کرد: گاوداری ۳ هزار راسی مولد درگزین بهترین و بزرگترین دامداری غرب کشور خواهد بود.

کمیل خواستان نیز اظهار امیدواری کرد تا با بهره‌برداری از این پروژه گام مهمی در ایجاد اشتغال، تولید و اقتصاد شهرستان برداشته شود.

ایشان با اشاره به ظرفیت تولید علوفه در این منطقه از بررسی امکان تهاتر علوفه با اوره برای کشاورزان منطقه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین، شایسته ذکر است این واحد در سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار از اراضی ملی روستا به منظور ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات دامی سالم توسط شرکت گلدشت کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ورود اولین دسته دام به مجموعه، در رسیدن به اهدافش گام برداشته است.