کد خبر: ۹۱۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
باراک راوید خبرنگار رسانه‌ی امریکایی اکسیوس از قول سخنگوی وزارت خارجه امریکا نوشت که امریکا روسیه را بابت همکاری هسته‌ای با ایران در چارچوب برجام تحریم نمی‌کند. وی افزود: شاید اکنون برای مسکو مشخص باشد که تحریم‌های جدید علیه روسیه به برجام ارتباطی ندارد و نباید تاثیری بر اجرای آن داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: مشارکت روسیه در پروژه‌های هسته‌ای را برای اجرای برجام تحریم نمی‌کنیم / شاید اکنون برای مسکو مشخص شده که تحریم‌ها علیه این کشور به برجام ربطی نداردباراک راوید خبرنگار رسانه ی امریکایی اکسیوس از قول سخنگوی وزارت خارجه امریکا نوشت که امریکا روسیه را بابت همکاری هسته ای با ایران در چارچوب برجام تحریم نمی کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ یک سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا گفت: "ما هیچ اظهارنظری در مورد اظهارات لاوروف نداریم.

وی افزود: شاید اکنون برای مسکو مشخص باشد که تحریم های جدید علیه روسیه به برجام ارتباطی ندارد و نباید تاثیری بر اجرای آن داشته باشد.

این مقام امریکایی اضافه کرد: البته ما مشارکت روسیه در پروژه های هسته ای را که بخشی از ازسرگیری اجرای کامل برجام است، تحریم نمی کنیم.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم تضمین هایی فراتر از بحث هسته ای مذکور به روسیه بدهیم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: