کد خبر: ۹۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده با دو نمایش «شب شک» و «کریمولوژی» و بهاره رهنما به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر با نمایش «چشم‌هایی که مال توست» در نوروز ۱۴۰۱ به پردیس تئاتر شهرزاد می‌آیند.

از بهاره رهنما تا نوید محمدزاده/ مهمانان نوروزی «شهرزاد»به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، پردیس تئاتر شهرزاد فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با رپرتوار نمایش‌های برگزیده میزبان مخاطبان خواهد بود و ۱۲ نمایش در این دوره روی صحنه خواهد رفت.

«خانه سیاه است» نمایشی در باب زندگی و اشعار فروغ فرخزاد که در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت، نوروز ۱۴۰۱ در سالن یک تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. «خانه سیاه است» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن اردشیر و تهیه‌کنندگی مهدی کریم‌پور از هفتم فروردین‌ماه میزبان تماشاگران خواهد بود.

نمایش «اول شخص مفرد» به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی از شانزدهم فروردین در سالن شماره سه تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. «اول شخص مفرد» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز، روایتگر زندگی مردی به نام مهرداد است که زندگی‌اش با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو شده است. 

نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهاره رهنما نیز در قالب رپرتوار نمایش‌های تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش از هشتم فروردین‌ماه در سالن شماره سه اجرا خواهد شد. این اثر با صدای شهاب حسینی و موسیقی علی زندوکیلی اجرا خواهد شد و سینا سعیدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

نوید محمدزاده نیز بهار ۱۴۰۱ به عنوان تهیه‌کننده با دو نمایش «شب شک» و «کریمولوژی» به تئاتر شهرزاد می‌آید. 

نمایش «کریمولوژی» به نویسندگی مهران رنجبر و کارگردانی رضا بهرامی از پانزدهم فروردین‌ماه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این مونولوگ روایتی از زندگی کریم شیره‌ای، تلخک دربار ناصرالدین شاه است. 

نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی نیز از نیمه فروردین‌ماه در همان سالن اجرا می‌شود.

 نمایش «هاری» به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی نیز از ۱۴ فروردین در سالن شماره دو روی صحنه می‌رود و آخرین حضور هانا کامکار به عنوان بازیگر روی صحنه خواهد بود. این نمایش دومین بخش از یک سه‌گانه است که بر مبنای کاراکترهای تاریخی ایران نگاشته شده است. 

نمایش «بک تو بلک» هم از هجدهم فروردین مجددا روی صحنه می‌رود. در این نمایش که سجاد افشاریان نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد، علاوه بر افشاریان، مهدی زندیه و نیکو بستانی نیز به‌عنوان بازیگر (تنها با صدایشان) حضور دارند.

کنسرت- نمایش «ترانه‌های شرقی» به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری و با اجرای زنده حجت اشرف‌زاده نیز از چهاردهم فروردین مجددا روی صحنه می‌رود. رحیم نوروزی، شبنم قلی‌خانی، سمیرا حسینی، سعید زارعی، سپیده صباغ، حسین میرزاییان، آزاده سیفی، صدف بهشتی، مهدی ابراهیمی، مهدی هاشمی، رز زارع و امیرعلی دانایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش کمدی موزیکال «خفتگان چشم‌ باز» به کارگردانی جواد انصافی از هفتم فروردین مهمان تئاتر شهرزاد است. در خلاصه داستان این نمایش چنین آمده است: «دو برادر متوجه می‌شوند پسر عموی آن‌ها که بسیار پول‌دار است در حال مرگ است و تنها وارث او، همین دو برادر هستند اما برادرها از پسر عموی خود بی‌خبرند و دنبال او می‌گردند...» جواد انصافی، علی خازنی، محمدرضا قربانی، حمید رئوف‌تبار، امیرحسین انصافی، امیرمحمد انصافی و رضا معراجی در این نمایش بازی می‌کنند.

نمایش «هدیه کوچولو و یک روز و دو فصل» به کارگردانی رامین کهن و نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی نیز از چهارم فروردین در سالن شماره سه و نمایش «اپلیکیشن بابایاب» در سالن شماره دو روی صحنه می‌رود. 

«توفان» نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفی کوشکی هم از ۱۴ فروردین‌ماه روی صحنه تئاتر شهرزاد می‌رود. مهران ‌امام‌بخش، شهروز ‌دل‌افکار، احسان ‌رضوانی، سونیا ‌سرلک، کوروش ‌شاهونه، الهه ‌شه‌پرست، یعقوب ‌صباحی، حمید ‌عاشوری، ایمان ‌عبدی، محمدهادی ‌عطایی، آرش ‌فلاحت‌پیشه، محمد قلندری و محمد ‌نادری در آن ایفای نقش می‌کنند.

از بهاره رهنما تا نوید محمدزاده/ مهمانان نوروزی «شهرزاد»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: