کد خبر: ۹۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۰
سرمربی استقلال در فاصله ۵ روز تا دربی تمرینات تیمش را تعطیل کرد.

راهکار مجیدی برای رفع خستگی قبل از دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ فشردگی مسابقات لیگ برتر فوتبال در هفته‌های گذشته اتفاقات زیادی را برای تیم‌ها ایجاد کرده است. مصدومیت‌های پرتعداد و البته خستگی‌زیاد تیم‌ها در هفته‌های گذشته کاملا مشهود بوده است. این مساله در استقلال هم وجود داشته و باعث شده تا در آستانه دربی پایتخت‌، فرهاد مجیدی یک‌روز به بازیکنانش استراحت بدهد.

اعضای تیم استقلال بعد از برد مقابل نفت آبادان، امروز تمرین ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند و بعد از آن مجیدی به شاگردانش اعلام کرد که روز یک‌شنبه می‌توانند استراحت کنند.

البته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به بازیکنان اعلام کرده هیچ کس حق خروج از تهران را ندارد و همه باید استراحت کنند و با آمادگی بهتری در تمرین روز دوشنبه حاضر شوند.

قرار است تمرین استقلال در روز دوشنبه در نوبت برگزار شود تا بازیکنان با شرایط خوب آماده مصاف با پرسپولیس در روز پنج‌شنبه شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: