کد خبر: ۹۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۴
مدیر اسبق باشگاه شهرداری سیرجان به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان کرمان انتخاب شد.

جهانشاهی رییس هیات فوتبال کرمان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در انتخابات هیات فوتبال استان کرمان مهدی جهانشاهی موفق شد با دستیابی به 28 رای ریاست این دوره را برعهده بگیرد.

در این رقابت نزدیک که بین مهدی جهانشاهی و علیرضا کهوری ( داور اسبق فوتبال ایران) دنبال شد، آنها در دور اول با دستیابی به 13 رای راهی مرحله دوم شدند. در مرحله حساس انتخاب ریاست هیات فوتبال استان کرمان اما در نهایت این مدیرعامل اسبق باشگاه شهرداری سیرجان بود که با 28 رای از 46 رای توانست این پست را در اختیار بگیرد.

جهانشاهی در زمان مدیریت باشگاه شهرداری سیرجان و تشکیل تیم بانوان آن به چهره‌ای نام‌آشنا برای فوتبالدوستان تبدیل شد. تیمی که توانسته بود با قهرمانی‌های پیاپی یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران لقب بگیرد و اولین تیم حاضر جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده ایران بود.

اکنون با انتخاب جهانشاهی به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان کرمان باید دید شرایط برای تیم‌های آن به چه شکل پیش خواهد رفت. کرمان با در اختیار داشتن دو نماینده در لیگ برتر (مس رفسنجان و گل گهر سیرجان) و همچنین دو نماینده مدعی در لیگ دسته اول (آرمان گهر و مس کرمان) شرایط خوبی را دنبال می‌کند و باید دید با تدابیر رییس جدید، اوضاع به چه شکل دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: