کد خبر: ۹۱۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در پایان نشست سه جانبه آنکارا که روز پنجشنبه با حضور وی و وزاری خارجه روسیه و اوکراین برگزار شد احتمال دیدار میان ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی را مطرح کرد.

چاووش‌اوغلو: دیدار احتمالی پوتین با زلنسکی در گفتگوهای آنتالیا مطرح شدبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در پایان نشست سه جانبه آنکارا که روز پنجشنبه با حضور وی و وزاری خارجه روسیه و اوکراین برگزار شد احتمال دیدار میان ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی را مطرح کرد.

وی سپس یادآور شد که طرف اوکراینی تمایل خود را برای حضور دوباره در نشستی مشابه با میانجی‌گری ترکیه اعلام کرد.

چاووش اوغلو همچنین گفت که در کنار مباحث مطرح شده در نشست روز پنجشنبه موضوع دیدار احتمالی میان روسای جمهوری روسیه و اوکراین نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی سپس یادآور شد که در این نشست موضع کشورش مبنی بر لزوم باز ماندن دالان‌های انسانی برای تخلیه غیرنظامیان و کمک‌رسانی به آنها را مورد تاکید قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: