کد خبر: ۹۱۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۳
مهاجم برزیلی رئال مادرید معتقد است او هنوز راه درازی برای ستاره شدن دارد.

وینیسیوس: در حضور بنزما من ستاره نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن امشب در دیداری حساس در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وینیسیوس جونیور ستاره جوان کهکشانی درحالی در این بازی یکی از بازیکنانی است که هواداران برای صعود رئال مادرید به دور بعدی رقابت ها حساب ویژه ای باز کردند که این بازیکنان با انتقادات شدیدی مواجه بود اما در این فصل توانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد.

وی در آخرین مصاحبه خود اظهار داشت:

 خودم را یک ستاره نمی دانم. رختکن این باشگاه پر از بازیکنانی است که فاتح لیگ قهرمانان و هر جام قهرمانی دیگر شده اند. من ستاره نیستم. ستاره بازیکنانی نظیر مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، ناچو، کروس، بنزما و بقیه هستند. من در کنار این بازیکنان ستاره محسوب نمی شوم. بیشتر بازیکنی هستم که دارد از آنها یادگیری می کند.

وینیسیوس در مرو همکاری با کارلتو نیز گفت:

آنچلوتی توصیه های زیادی به من می کند و شاید مهم ترین آنها این بود که گفت هنگام گرفتن تصمیم درست خونسرد بمانم. فکر نمی کردم بتوانم سرعتم را با نحوه بازی کردنم مخلوط کنم و در عین حال خونسرد باشم اما مربی به من یاد داد که این اتفاق امکان پذیر است. آنچلوتی کنترل کاملی روی کلیات بازی و همچنین جزئیات دارد. تمرین زیر نظر او به این معنی است که هر روز یک یا چند درس جدید می گیرید.

 

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: