کد خبر: ۹۱۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۹
بازیکن تیم ذوب آهن در مورد برتری مقابل فولاد صحبت کرد.

آشوری: بردن فولاد در اهواز کار هر تیمی نیست/ روند پیروزی‌هایمان را ادامه می‌دهیمبه گزارش خبرداغ ، سجاد آشوری در گفتگو با  ایلنا در خصوص برتری مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌دانستیم یک بازی فیزیکی و پربرخورد در پیش داریم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و به هدف کسب سه امتیاز به زمین رفتیم و خدا را شکر به هدفمان رسیدیم و دست پر بیرون آمدیم. شکست دادن فولاد با هدایت جواد نکونام در اهواز کار سختی است و هر تیمی از پس این کار بر نمی‌آید ولی ما آن را انجام دادیم.

وی در مورد گل زودهنگامی که دریافت کردند گفت: متاسفانه روی یک صحنه غافلگیر شدیم و با بدشانسی گل خوردیم و این کار ما را سخت کرد ولی نا امید نشدیم و برای برگشت به بازی تلاش کردیم. فولاد هم عقب ننشسته بود و به ما فشار می‌آورد ولی در مجموع توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم و اتفاق خوبی است. بازیکنان زحمت کشیدند و مزد زحماتشان را در زمین گرفتند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد تقابل این هفته مقابل آلومینیوم توضیح داد: با حریف سرسختی بازی داریم و نباید به خاطر نتایج اخیر این تیم در مورد کیفیتشان دچار اشتباه شد ولی ما روند خوبی را سپری می‌کنیم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی این بازی استفاده کنیم و سومین برد پیاپی را به دست بیاوریم. با 3 امتیاز این بازی می‌توانیم در جدول اوضاعمان را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: