کد خبر: ۹۱۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر تولید خودرو برای تولیدکنندگان زیان انباشته دارد و کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد چرا خودروسازان هنوز به این مسیر ادامه می‌دهند و هیچ اقدامی برای تغییر رویه خود ندارند.

اگر خودروسازان زیان می‌دهند چرا رویه‌شان را تغییر نمی‌دهند؟به گزارش خبرداغ ، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان داخلی است کیفیت کالاهای خود را ارتقا دهند و کالایی در تراز کالاهای خارجی به بازار عرضه کنند.

وی افزود: این وضعیت فرصت خوبی برای تولیدکنندگان ما است تا با نوسازی خطوط تولید خود و استفاده از تکنولوژی روز ضمن کسب سود از این فضا درآمد حاصله را در جهت افزایش کیفیت خطوط تولید هزینه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ تولیدکنندگان ما باید مراقب باشند و اینگونه نباشد که از این فرصت پیش آمده به دنبال کسب سودهای آنی باشند و اعتبار خود را زیر سؤال ببرند و باید این را بدانند که نباید اعتبار خود را به سودهای آنی بفروشند.

جدی خاطرنشان کرد: در مورد خودروسازان آنها می‌گویند که خودرویی که به فروش می‌رسانند کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد و آنها زیان انباشته دارند و از طرف دیگر هم مردم خودرو را با قیمت بالا و کیفیت پایین خریداری می‌کنند. 

وی افزود: سؤال اینجا است اگر رویه در تولید خودرو برای تولیدکنندگان زیان انباشته دارد و کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد چرا هنوز به این مسیر ادامه می‌دهند و اصرار می‌ورزند و هیچ اقدامی برای تغییر رویه خود ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در جلساتی که با دولت درباره خودروسازان داشته‌ایم به این نکته تأکید کرده‌ایم که دولت سهام  خود را به بخش خصوصی واگذار کند و در بحث صنعت خودرو از توان بخش خصوصی و بخش خارجی هم استفاده شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: