کد خبر: ۹۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۸۹۹
فرهاد مجیدی و وریا غفوری امروز در حاشیه تمرین دقایقی با هم گفتگو کردند.

جلسه مهم مجیدی با وریا غفوری بعد از اختلافاتبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: فرهاد مجیدی و وریا غفوری امروز در حاشیه تمرین دقایقی با هم گفتگو کردند.

وریا غفوری قبل از بازی با فجرسپاسی به دلیل ترک تمرین از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت. با این حال وریا غفوری بعد از بازی با نساجی در هفته بیستم لیگ برتر با حضور در تمرین استقلال از فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد و اجازه بازگشت گرفت.

کاپیتان استقلال در بازی روز گذشته برابر گل گهر از دقیقه 70 وارد زمین بازی شد و روند تهاجمی آبی ها را بهتر کرد تا نمایش موفقی برای استقلال داشته باشد.

 

امروز در حاشیه تمرین استقلال وریا غفوری و فرهاد مجیدی دقایقی به گفتگو پرداختند تا اینطور به نظر برسد هر دو نفر برای پایان خوش فصل همدل شده اند.

فعلا انتخاب مجیدی برای پست دفاع راست صالح حردانی است اما وریا غفوری انگیزه زیادی دارد بتواند معادلات ذهنی سرمربی آبی ها را تغییر بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: