کد خبر: ۹۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۹
تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون پس از بازبینی و تایید در پاکت های مهر و موم شده به ادارات مربوطه ارسال می شود. همچنین آگهی های زیر نویس نیز کاملا حذف شده است.

قوانین جدید صداوسیما درباره تیزرهای تبلیغاتیبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: شنیده‌ها حاکی از این است که سازمان صدا و سیما پس از مواجهه با حمله خرابکارانه بسیاری از دستگاه‌ها و سامانه‌ها را کنار گذاشته و به روش دهه‌های گذشته استفاده از فلش و سی‌دی عمل می کند.

تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون پس از بازبینی و تایید در پاکت های مهر و موم شده به ادارات مربوطه ارسال می شود. همچنین آگهی های زیر نویس نیز کاملا حذف شده است.

بخش فنی سازمان صدا و سیما در دوره مسئولیت ضرغامی گسترش یافته، در دوره مسئولیت سرافراز محدود و در دوره مسئولیت علی عسگری دوباره گسترش یافته است. اما این توسعه با کیفیت بخشی به نیروی انسانی همراه نبوده است. در حال حاضر افرادی بی انگیزه و خسته در بخش فنی با حقوق پایین مشغول به فعالیت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: