کد خبر: ۹۱۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۷۴۶
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اعضای هیات مدیره این باشگاه همکاری لازم را با او داشته‌اند و آرامش کامل در مدیریت این باشگاه برقرار است.

درویش: در جایگاهی نیستم درباره سرباز‌ها حرف بزنمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رضا درویش پس از برگزاری نشست خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره دارایی های باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ما املاکی که مدنظرمان بود و مالکیت آن زمانی برای پرسپولیس بود، اعلام کردیم اما این مسائل باید مجرای قانونی خودشان را بگذارند و صرف اینکه من بگویم این مال پرسپولیس بود درست نیست. شاید روزی که به نام پرسپولیس بوده اثری از دولت در ملک بوده است و از این جهت صرف اینکه ما بگوییم اینجا را داریم افاقه نمی‌کند و مجاری قانون باید بگویند ما هنوز می‌توانیم آنجا را داشته باشیم یا نه.

او در پاسخ به این سوال که ارزش نسبی شناسایی شده در دارایی چقدر است گفت: ورزشگاه های ما را قیمت گذاری کرده‌اند اما ارزش برند با ارزش ملک قابل قیاس نیست. ملک چیزی نیست و اگر ما اعتراض نکردیم به این جهت بود که در همین مجموعه می‌توانید هم آمار بگیرید که آیا طرفداران پرسپولیس بیشتر هستند یا طرفداران استقلال. به طبع زمانی که برند ارزش گذاری می‌شود بر اساس نفوذ طرفدار است؛ از همین جهت شاید قیمت ما باید خیلی بیشتر از اینها می‌بود ولی چون یک کار جدید است و اولین بار است که این کار انجام می‌شود شاهد مثالی ندارد که بگویند یک برند دیگر را قیمت گذاری کردند که جدا از جامدات، برای عواطف هم قیمت گذاری شده باشد. برای همین بنا شد که در مرحله اول به فرابورس برود و بعد در قیمت گذاری مجدد کشف قیمت شود و یقینا قیمتی که شایسته پرسپولیس است مشخص می‌شود.

درویش در پاسخ به این سوال که ممکن است روزی سهم هواداران به ۵۱ درصد برسد گفت: اینها مسائلی است که سازمان بورس باید پاسخگوی آن باشد. یک کار تکنیکی و تخصصی است و نمی‌شود بدون مطالعه به آن پاسخ داد. اگر به نتیجه برسند که امکان این هست، حتما انجام می‌دهند.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در صورت های مالی ذخیره های لازم گرفته نشده است بیان کرد: تا جایی که مشخص بود ذخیره هایش را گرفته‌اند. شاید بعضی از اسناد بود که ارائه کامل نشده بود وگرنه آنها هم کامل شود ذخیره می‌گیرند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه بهتر بود ارزش گذاری از ناحیه مشاوران شرکت های تامین سرمایه صورت بگیرد گفت: این مسائل کار تخصصی سازمان بورس است و باید از آن تشکیلات سوال شود چون یک کار حرفه ای است و نزدیک به چهل سال است که این کار را انجام می‌‌دهند و از آنها باید سوال شود.

درویش که روز گذشته در تمرین سرخپوشان حاضر شده بود درباره شرایط پرسپولیس توضیح داد: تیم شرایط خوبی دارد. دو سه بازیکن آسیب دیده داریم اما امیدواریم که بتوانند در ادامه مسابقات حضور داشته باشند. البته جوانان خوبی داریم و پرسپولیس پشتوانه خوبی دارد و با وجود کادرفنی توانایی که دارد یقینا از همه بازیکنان می‌توانند به نحو احسن استفاده کنند و آمادگی این را دارند که به جایگاه اصلی اش برسد.

او در این خصوص که شنیده می‌شد محمد محمدی قرار است به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شود عنوان کرد: اگر ایشان بخواهند بیایند مشکلی ندارد اما در تمرینات نیامده‌اند. آقای محمدی پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن اخلاق مدار و خوب و تحصیل کرده است و هر کسی دوست دارد چنین چهره هایی را کنار خودش داشته باشد. چند گزینه برای معاونت مدنظر هستند؛ به ایشان هم پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست داشته باشند قبول کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال به زودتر برگزار شدن بازی هایش در لیگ گفت: هفته قبل ما زودتر از استقلال بازی کردیم و باید از آنها بپرسید چرا چنین اعتراضی دارند. دیشب در یک برنامه ای دیدم که آقای مهدی اعلام کرد از وقتی که پرسپولیس دوم و استقلال اول بازی هایشان به تناسب یکی پیش و یکی پس از آن است. قبل از آن پرسپولیس سوم یا چهارم بود و از وقتی که به رتبه دوم رفتیم یک بازی اول هستیم و یک بازی دوم. ضمن اینکه وجود این بحث ها در رسانه ها چه اثری دارد؟ می‌توانند از سازمان لیگ سوال کنند و جوابش را هم بگیرند.

درویش در پاسخ به صحبت‌های خبرنگاری که گفت بخاطر موضوع سربازی یک جنگ رسانه ای بین استقلال و پرسپولیس به وجود آمد گفت: شما تا امروز از من مصاحبه ای درباره سربازی شنیده‌اید؟ باید از باشگاه سوال کنید. سربازی مجاری قانونی خودش را دارد. مگر من یا یک باشگاه دیگر می‌توانیم تشدید یا تسهیلی در این مورد ایجاد کنیم؟ از این جهت من خودم را در جایگاهی که برای این مسائل مصاحبه کنم نمی‌بینم. پیش کشیدن این مسائل و مکدر کردن هواداران چیز خوبی نیست.

او در خصوص پذیرش استعفای بیژن ذوالفقارنسب و اینکه آیا قرار است شخص جدیدی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود اظهار داشت: این هم سوالی است که باید از وزارت ورزش پرسید اما می‌دانم با توجه به حساسیتی که آقای وزیر دارند حتما در پی این هستند که از چهره هایی متناسب با باشگاه پرسپولیس که می‌توانند گره ای باز کنند استفاده کنند.

درویش در واکنش به اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس دیده نمی‌شوند و آیا کمکی از سوی آنها می‌شود گفت: قرار نیست اعضای هیات مدیره دیده شوند؛ آنها باید کار کنند. یکی از چهره هایی که همیشه همراه بودند و حتی ساعت ۱۲ با ایشان تماس می‌گرفتند که سندی امضا می‌خواهد با آغوش باز می‌آمدند آقای پوراحمدی بودند. از هر جهت آرامش کامل برقرار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: