کد خبر: ۹۱۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۱
در حالی که ۴۶ درصدی بارندگی در استان تهران کاهش یافته است، اما روز سه‌شنبه همین هفته میزان مصرف آب تهران به سه میلیارد و ۱۵۴ میلیون لیتر رسید.


رکوردزنی پایتخت‌نشینان در مصرف آببه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: در حالی که ۴۶ درصدی بارندگی در استان تهران کاهش یافته است، اما روز سه‌شنبه همین هفته میزان مصرف آب تهران به سه میلیارد و ۱۵۴ میلیون لیتر رسید.

در روزهای اخیر میزان مصرف لحظه‌ای آب در تهران به ۴۰ هزار لیتر در ثانیه نیز رسیده که در صورت تداوم این روند، این رقم به ۵۰ تا ۵۵ هزار لیتر در ثانیه هم خواهد رسید و فشار بسیار زیادی به شبکه توزیع وارد می‌شود که همین مسئله موجب بروز افت فشار یا قطع آب خواد شد.

روز سه‌شنبه همین هفته میزان مصرف آب تهران به سه میلیارد و ۱۵۴ میلیون لیتر رسید.

این درحالی است که بر اساس آخرین آمار حجم ذخایر سدهای تامین‌کننده آب تهران نسبت به سال قبل ۴۵ درصد کسری دارد و وضعیت بارش‌ها نیز ۴۶ درصد نسبت به سال گذشته کم‌تر است، در این وضعیت فقط با ۱۰درصد کاهش مصرف آب می توان از این شرایط به سلامت گذر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: