کد خبر: ۹۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
فرهاد مجیدی و شاگردانش در اندیشه رقم زدن رکورد جالب پنج برد متوالی مقابل گل گهر سیرجان هستند.

مجیدی در آستانه کسب رکورد تازه برای استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی و شاگردانش در اندیشه رقم زدن رکورد جالب پنج برد متوالی مقابل گل گهر سیرجان هستند.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر باید روز یکشنبه ۱۵ اسفند در تهران و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روی چمن استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

این دو تیم در پنج دیدار آخر خود یعنی از هشتم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تا سوم آذرماه سال ۱۴۰۰ (که بازی رفت دو تیم برگزار شد) پنج بار در لیگ برتر و جام حذفی به مصاف هم رفته اند که چهار بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی بوده است.

نکته جالب این است که تیم گل گهر سیرجان از بازی برگشت لیگ برتر نوزدهم در تاریخ هشتم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ که موفق شد در سیرجان استقلال را با یک گل شکست دهد، تاکنون فقط به استقلال باخته است. روزی که مجید جلالی سرمربیگری تیم کرمانی را در دست داشت. تک گل گل گهر در آن دیدار را سیدعلیرضا ابراهیمی در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند.

با این توضیح که دیدار رفت فصل جاری دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نهایت با حکم کمیته انضباطی (به دلیل استفاده گل‌گهر از بازیکن غیرقانونی) نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال شد. بنابراین استقلال از اسفند ۱۳۹۸ که به گل گهر باخته، تاکنون بیش از دو سال است که هر بار با این تیم روبرو شده برنده زمین را ترک کرده است.

تیم استقلال در صورت پیروزی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی در بازی هفته بیست و یکم پنجمین شکست متوالی را به تیم گل گهر سیرجان تحمیل خواهد کرد. گل گهر در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و این در حالی است که ۷ امتیاز این تیم با حکم کمیته انضباطی کسر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: