کد خبر: ۹۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.وزیر خارجه قطر با اشاره به سفر موفق حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به آن کشور، ملاقات رئیس جمهوری ایران با امیر قطر را ممتاز و سفر مذکور را گامی مهم در راستای توسعه مناسبات دوجانبه ارزیابی کرد.

وزیر خارجه قطر در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان: ملاقات رئیس جمهوری ایران با امیر قطر گامی مهم در راستای توسعه مناسبات دوجانبه استشیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرداغ ، وزیر خارجه قطر با اشاره به سفر موفق حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به آن کشور، ملاقات رئیس جمهوری ایران با امیر قطر را ممتاز و سفر مذکور را گامی مهم در راستای توسعه مناسبات دوجانبه ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز از حسن استقبال و میزبانی امير قطر از رئیس جمهور کشورمان در سفر اخیر تقدیر کرد.

دکتر امیرعبداللهیان و همتای قطری در این گفتگوی تلفنی برخی موضوعات مورد علاقه فی مابین در حوزه های منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: