کد خبر: ۹۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
دلار در حالی امروز دوباره به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دوباره شدت گرفته است.

اخبار ضد و نقیض برجامی دلار را بالا بردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: دلار در حالی امروز دوباره به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دوباره شدت گرفته است.

هر دلار آمریکا امروز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است و برسسی های صورت گرفته حاکی از آن است که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی نقش اصلی را در روند قیمت ارز در بازار ایفا کرده‌اند.

در حال حاضر در هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت خورده است و دلار فردایی در روز گذشته تا محدوده قیمتی ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت.

به گفته کانون صرافان قیمت دلار برای خرید ۲۴هزار و ۴۶۴ تومان و برای فروش ۲۴هزار و ۷۶۰ تومان است؛ گفتنی است که در روز دوشنبه دلار در صرافی ها به قیمت ۲۴هزار و ۴۸۱تومان خرید و به قیمت ۲۴هزار و ۷۶۵تومان فروش می شده است.

در حال حاضر یورو در صرافی‌های رسمی، ۲۷هزار و ۴۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۷۳تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی یورو در روز دوشنبه، ۲۷هزار و ۳۷۲تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۱۱تومان برای فروش بود.

گفتنی است که در این بین صرافی ملی قیمت دلار را حدود ۱۰تومان افزایش داده است و این اسکناس در حال حاضر با قیمت ۲۴هزار و ۶۷۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۹تومان برای خرید معامله می‌شود و در روز دوشنبه نیز دلار در این صرافی، ۲۴هزار و ۶۶۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۰تومان برای خرید قیمت خورده بود.

در حالی دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته ارزان شد و ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد که اخبار خوبی از مذاکرات به گوش می‌رسید و برخی از طرفین اعلام کرده بودند که احتمال بالایی دارد که تا آخر هفته مذاکرات به نتیجه برسد و توافق حاصل شود و حال اما با انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دلار دوباره روند صعودی را در پیش گرفته است و باید دید تا کی به افزایش قیمت‌ها ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: