کد خبر: ۹۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
بازیکن تیم ذوب آهن در مورد بازی مقابل پدیده و گلزنی و اخراجش صحبت کرد.

قریشی: اخراجم اشتباه بود و ممنونم که باشگاه پیگیر آن شده است/ به سه امتیاز بازی با پدیده خیلی نیاز داشتیمبه گزارش خبرداغ ، سیدمحمد قریشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل پدیده اظهار داشت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم و بعد از چند هفته بدشانسی و یک سری اشتباهات داوری که باعث شده بود نتیجه نگیریم به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم‌ و خوشحالم به آن دست پیدا کردیم. ما در طول هفته تمرینات زیادی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و از همین روش‌ها هم به گل رسیدیم. 

وی در مورد گلزنی در این بازی گفت: من تمرین زیادی کرده بودم و دوست داشتم اگر فرصت در اختیارم قرار گرفت بتوانم برای تیمم گلزنی کنم و دوست دارم هرجا که شرایطش بود نفوذ کنم و گل بزنم و خدا را شکر در این بازی این اتفاق رخ داد. سجاد آشوری هم ارسال خوب و بی نقصی داشت و کار سختی برای گلزنی نداشتم و از اینکه برای تیمم توانستم مفید ظاهر شوم خوشحالم. هرچند گلزنی نتیجه زحمات یک تیم است و کار انفرادی نیست.

وی در مورد اخراجش در این دیدار گفت: کارت زرد دوم من که باعث شد پنالتی شود به نظر درست بود و بی احتیاطی از خودم بود و همینجا هم از تیم و بازیکنان معذرت می‌خواهم ولی کارت زرد اول من اشتباه بود و داور در آن صحنه سخت گیری کرد. 

قریشی در مورد اعتراض باشگاه به اخراجش توضیح داد: از باشگاه ممنونم که این موضوع را پیگیری کرد و به نظرم همانطور که گفتم اخراج من تصمیم اشتباهی بود و متاسفانه بازی حساس هفته بعد مقابل فولاد را هم از دست دادم. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: