کد خبر: ۹۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۵
نماینده مردم خمین درمجلس گفت: اگر قرار است میوه تنظیم بازاری در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گیرد، مردم باید مطمئن باشند که محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به دستشان‌ می رسد. قیمت و کیفیت میوه شب عید باید مناسب حال عموم مردم باشد

قیمت و کیفیت میوه شب عید باید مناسب حال عموم مردم باشدبه گزارش خبرداغ ، علیرضا نظری نماینده مردم خمین و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش‌های رسمی و غیر رسمی از وضعیت بازار میوه شب عید گفت: پس از پیگیری وضعیت بازار میوه بوسیله رسانه ملی به اتفاق تعدادی از همکاران از این کمیسیون ماموریت داشتم که با سفر به استان خوزستان وضعیت، انبارها و سردخانه‌های میوه این استان جنوبی را بررسی کنم.

نظری گفت: اگر قرار است میوه تنظیم بازاری به وسیله وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار بگیرد، مردم باید مطمئن باشند که هم محصول با کیفیت برای آنها تهیه شده و هم اینکه در بحث قیمت، قیمت میوه شب عید مناسب تر از دیگر بازارها در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی رندومی سردخانه‌های مرکز استان خوزستان و شهرستان دزفول گفت: پس از بررسی‌های فنی، تخلفاتی در این رابطه مشهود بود که مستند سازی و ثبت گردید و مقرر شد، گزارش کامل آن، به دستگاه‌های مربوطه ارسال شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: