کد خبر: ۹۱۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
هر چه بیشتر به تابستان و پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی نزدیک می شویم، حرف و حدیث ها و شایعات پیرامون بازار نقل و انتقالاتی و بازیکنانی که ممکن است در این پنجره نقل و انتقالاتی جا به جا شوند و به نوعی بمب نقل و انتقالاتی شوند، بیشتر می شود.

لواندوفسکی با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: هر چه بیشتر به تابستان و پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی نزدیک می شویم، حرف و حدیث ها و شایعات پیرامون بازار نقل و انتقالاتی و بازیکنانی که ممکن است در این پنجره نقل و انتقالاتی جا به جا شوند و به نوعی بمب نقل و انتقالاتی شوند، بیشتر می شود.

روبرت لواندوفسکی یکی از بازیکنانی است که در پنجره های مختلف نقل و انتقالاتی حرف و حدیث ها و شایعاتی پیرامون انتقالش به تیم های مختلف مطرح بوده است و به نظر می رسد که در تابستان آینده هم شایعات درباره نقل و انتقال او همچنان داغ باشد.

به گفته فابریزیو رومانو، آینده برای روبرت لواندوفسکی باز است و تابستان آینده می تواند زمانی باشد که او به پیشنهاداتش توجه کند و راهی تیم جدیدی شود. منچستر یونایتد می تواند یکی از باشگاه هایی باشد که لواندوفسکی به آن منتقل شود چرا که شیاطین سرخ علاقه دارند تا او را جذب کنند و مشکلات خط حمله خود را برطرف کنند و او را با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی کنند و بدین ترتیب زوج آتشین خط حمله خود را تشکیل دهند.

در این راه یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که اگر منچستر یونایتد راهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشود، لواندوفسکی به این تیم نخواهد رفت و همین قضیه در حال حاضر می تواند باعث ایجاد پیچیدگی در مذاکره میان شیاطین سرخ و نزدیکان مهاجم لهستانی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: