کد خبر: ۹۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
نماینده سبزوار در مجلس گفت: مجلس باید فکر ویژه ای برای مساله تعویض پلاک خودرو کند زیرا مشروعیت بخشی به سند صادره خودور از سوی نیروی انتظامی مهم است.

مجلس فکری برای مشروعیت سند صادره خودروها از سوی نیروی انتظامی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 9 اسفند) مجلس شورای اسلامی در در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 اظهار داشت: موضوع اعطای سند رسمی از سوی نیروی انتظامی برای خودرو مساله اختلافی است و نمی توان در بودجه به آن مشروعیت داد.

وی افزود: در این ماده آمده که تمام مراحل مالکیت باید به صورت بر خط باشد که این یعنی به سند رسمی نیروی انتظامی مشروعیت می دهیم.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: مجلس باید فکر ویژه ای برای مساله تعویض پلاک خودرو  کند. پس به جای آوردن این بند در بودجه، کار پخته ای در مجلس صورت گیرد چون این بند تبعات متعدد حقوقی خواهد داشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: