کد خبر: ۹۱۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
فعالیت «راشاتودی» و «اسپوتنیک» در اتحادیه اروپا ممنوع می‌شود.

فعالیت دو غول رسانه‌ای کرملین ممنوع می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: فعالیت «راشاتودی» و «اسپوتنیک» در اتحادیه اروپا ممنوع می‌شود.

رئیس کمیسیون اروپا گفت که این اتحادیه فعالیت «ماشین رسانه‌ای کرملین» در اتحادیه اروپا را ممنوع می‌کند و دو رسانه راشا تودی و اسپوتنیک دیگر قادر به انتشار مطالب خود در این اتحادیه نخواهند بود.

واکنش دبیرکل ناتو به وضعیت آماده‌باش نیروهای بازدارنده هسته‌ای روسیه

دبیرکل ناتو: دستور رئیس جمهوری روسیه، برای انتقال نیروهای بازدارنده در ارتش روسیه به حالت ویژه رزمی در پاسخ به اظهارات تهاجمی در غرب، بر اهمیت وحدت ناتو و همچنین آمریکای شمالی و اروپا تأکید می‌کند.

سوئد و دانمارک سلاح ضد تانک به اوکراین می‌دهند

نخست‌وزیر سوئد از اختصاص کمک‌های جامع به اوکراین از جمله ۵ هزار موشک ضد تانک به این کشور خبر داد. همچنین نخست‌وزیر دانمارک اعلام کرد این کشور ۲۷۰۰ سلاح ضد تانک به اوکراین خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: