کد خبر: ۹۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
جو بایدن که روز پنج‌شنبه را با پیگیری رویدادهای حمله روسیه به اوکراین آغاز کرده، قرار است به همراه مشاوران امنیتی خود و همتایانش در دیگر نقاط جهان، سیاستهای بازدارنده قویتری را در قبال روسیه اتخاذ کنند.

بایدن پس از نشست امنیتی «اتاق وضعیت» و جلسه گروه ۷ سخنرانی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: جو بایدن که روز پنج‌شنبه را با پیگیری رویدادهای حمله روسیه به اوکراین آغاز کرده، قرار است به همراه مشاوران امنیتی خود و همتایانش در دیگر نقاط جهان، سیاستهای بازدارنده قویتری را در قبال روسیه اتخاذ کنند.

 
 

او در اولین ساعات این حمله و پس از گفتگو با ولودیمیر زلنسکی، جلسه‌ای با مشاوران امنیت ملی خود در اتاق مشهور به «اتاق وضعیت» داشت و حوالی ظهر پنج‌شنبه به وقت واشنگتن نیز با همتایان خود در گروه ۷ دیدار می‌کند.

این دیدار، پشت درهای بسته و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور سران بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و آمریکا برگزار می‌شود و پس از آن نیز جو بایدن برای آمریکایی‌ها سخنرانی خواهد کرد و آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای «تلافی» این حمله پس از مشورت با رهبران کشورهای ثروتمند عضو گروه ۷ را به اطلاع عموم خواهد رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: