کد خبر: ۹۱۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش سرعت ورود بیماران کرونایی به مراکز درمانی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته کرونا تحت کنترل است.

وزیر بهداشت: کرونا تحت کنترل است!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، بهرام عین‌الهی صبح پنجشنبه در بدو سفر به بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر داری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: در سفر امروز بازدیدهایی را از مراکز درمانی و پروژه‌های حوزه سلامت در استان بوشهر خواهیم داشت و در نشست با مسئولان، مسائل و موضوعات مختلف بررسی می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به کمبودها و نیازها، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۲ درصد مردم کشور دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند و با توجه به واکسیناسیون خوبی که در کشور انجام شده است، آن هجمه کرونا در سطح جهان خیلی خوب کنترل شده است.

عین‌الهی ادامه داد: در هفته‌های آینده وضعیت کرونا بهتر می‌شود و در مراکز درمانی هم مشکلی نداریم و مراقبت‌های خاص انجام می‌شود.

وی افزود: بیماری کرونا سه موج بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر دارد که موج‌های اول و سوم را گذرانده‌ایم و اکنون در موج دوم یعنی بستری هستیم و شدت ورود بیماران سرپایی بسیار کمتر شده است.

عین اللهی گفت: طبق مصوبه دیروز ستاد کرونا در نوروز امسال شاهد محدودیت سال‌های گذشته نیستیم و وضعیت بهتر است، اما تزریق واکسن ملاک اصلی در استفاده از امکانات سفرهای هوایی، زمینی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مراکز اقامتی است. در سامانه ایران من تزریق سه مرحله واکسن مسافران به دقت بررسی می‌شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت دارو در مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه‌ها گفت: در موج ششم با کمبود دارو مواجه نیستیم و وضعیت خوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: