کد خبر: ۹۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
حجت الاسلام احمد مازنی با تأکید بر اینکه مدعیان اصلاحات باید بیش‌ از دیگران درباره خودشان پاسخگو باشند، گفت: اصلاحات در زمینه تولید فکر برای جامعه به‌منظور سخن گفتن با حاکمیت مشکل دارد.

فعال اصلاح‌طلب: مدعیان اصلاحات باید بیش‌ از دیگران درباره خودشان پاسخگو باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت الاسلام احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس دهم صبح امروز در کنگره سالیانه حزب مردم سالاری اظهار داشت: مهم ترین نکته در مسئله اعتماد پرهیز از فرافکنی هست و براساس آموزه های دینی و اخلاقی و وظیفه ایثارگرانه، مدعیان اصلاحات باید بیش‌از دیگران در مورد خودشان پاسخگو باشند. 

وی افزود: اینکه طیف گسترده جریانی که به اسم اصلاح طلب نام برده می شوند، می گویند مردم از نظام عبور کرده اند و به خصوص در فضای مجازی  که نیاز به مدیریت، ولی نه به شکلی که مجلس انجام می دهد، دارد، تولیداتی که در اتاق های فکر انجام می‌شود را به اسم هواداران اصلاحات بازنشر می‌کنند صحیح نیست. 

این فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اگر بنا را بر اصلاح امور جامعه بگذاریم، باید برای آحاد جامعه تولید فکر کنیم تا چگونه با حاکمیت سخن بگویند و اصلاحات در این زمینه مشکل دارد، گفت: این مسائل جامعه را در یک فضای سردرگمی قرار می‌دهد و این فضا توامان با تولید یاس از طرف برخی نهادها چون مجلس نیز هست. 

مازنی با بیان اینکه جریان اصلاحات در تعامل با مردم باید چارچوب ها و مرزبندی ها را مشخص کند، تصریح کرد: اصلاحات به گفتگوی درون جریانی نیاز دارد و اینکه یکی در کف و یکی در سقف اصلاح طلبی باشد درست نیست و باید به یک مانیفست برسیم. 

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم، تاکید کرد: هم نهاد حاکمیت و هم نهادهای واسط همه مسئولیت داریم ولی آنچه به جامعه جهت می دهد، احساس مسئولیت نهادهای حاکمیت و پرهیز جریان اصلاحات از رفتارهای پوپولیستی و تعامل با حاکمیت و مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
باز این شیخ بی سواد دلباخته موگرینی پیدایش شد .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: