کد خبر: ۹۱۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۵
بنابر ادعای ال‌چرینگیتو باشگاه آرسنال به جذب ژائو فلیکس علاقه‌مند است.

گران‌ترین خرید تاریخ اتلتیکو در لیست خرید آرسنالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بعد از اینکه چندین باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب ستاره پرتغالی بنفیکا تلاش کردند، نهایتاً این اتلتیکو مادرید بود که موفق شد گوی سبقت را از رقبا ربوده و این ستاره جوان و آینده‌دار را به خدمت بگیرید. فلیکس با مبلغی هنگفت به اتلتیکو مادرید پیوست و به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه اسپانیایی تبدیل شد.

با این حال اوضاع برای این ستاره پرتغالی در اتلتیکومادرید مطابق انتظار پیش نرفته و او نتوانسته در ترکیب تیم دفاعی دیه‌گو سیمئونه خود را جا بیندازد؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این بازیکن مطرح شود و حتی اخیراً شایعاتی درباره جدایی احتمالی او از این تیم اسپانیایی به گوش رسیده است.

از طرفی فلیکس اخیراً برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در واندا متروپولیتانو با آنتوان گریزمان، آنخل کوریا، ماتئوس کونیا و لوئیس سوارز رقابت می‌کند و همین ترافیک بالای خط حمله اتلتیکومادرید کار او را دشوارتر هم کرده است.
در همین راستا ال‌چرینگیتو در گزارشی پیرامون این ستاره پرتغالی مدعی شده که باشگاه آرسنال به جذب ژائو فلیکس علاقه نشان داده و قصد دارد در تابستان پیش رو تلاش خود را برای اضافه کردن این بازیکن به تیم میکل آرتتا انجام دهد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که اتلتیکو حاضر باشد به این راحتی‌ها ستاره آینده دار خود را بفروشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: