کد خبر: ۹۱۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۵۴
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه سه‌شنبه گفت که این اتحادیه به اتفاق آرا با بسته تحریم‌های جدیدی روسیه موافقت کرده است. بورل گفت: «این تحریم‌ها 27 فرد و نهاد را که در نقض حق حاکمیت اوکراین نقش داشتند، هدف قرار می‌دهد».

بورل: اتحادیه اروپا به اتفاق آرا با تحریم روسیه موافقت کرد / این تحریم‌ها آسیب زیادی به مسکو وارد خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه سه‌شنبه گفت که این اتحادیه به اتفاق آرا با بسته تحریم‌های جدیدی روسیه موافقت کرده است.

وی که پس از نشست فوق العاده وزیران خارجه اتحادیه اروپا صحبت می‌کرد مدعی شد که این تحریم‌ها آسیب زیادی به روسیه وارد خواهد کرد.

بورل گفت: «این تحریم‌ها 27 فرد و نهاد را که در نقض حق حاکمیت اوکراین نقش داشتند، هدف قرار می‌دهد».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: «این تحریم‌ها توانایی روسیه برای رسیدن به بازارهای مالی را هدف قرار داده است».

وی گفت: «نیروهای روسیه در حال حاضر در اراضی اوکراین هستند و این به معنای لغو توافق‌های مینسک است».

بورل گفت: « از اوکراین درخواستی مبنی بر حمایت از این کشور در برابر حملات سایبری دریافت کردیم و تیمی برای حمایت از کی‌یف اعزام خواهیم کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: