کد خبر: ۹۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، دو بازیکن سرباز این تیم فعلاً آبی‌پوشان را همراهی نخواهند کرد.

مجیدی: دیدار‌های باقیمانده تعیین‌کننده هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: چندین بازی فجر را دیده‌ایم و باید بگویم می‌توانسته است رتبه بهتری در جدول داشته باشد. نه تنها بازی فردا، بلکه ۱۲ بازی باقیمانده از حساسیت ویژه و تعیین‌کننده برخوردار است. با بازیکنان صحبت کردیم و تنها فاکتور برای برتری ما این است که آنها با تمرکز وارد زمین شده و هر سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: وریا غفوری در اختیار کمیته انضباطی قرار دارد. محمد دانشگر مصدومیت جزئی دارد و ابوالفضل جلالی هم دچار سرماخوردگی شده است و باید در تمرین امروز ببینیم به بازی فردا می‌رسند یا نه. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را نیز با اعلام باشگاه فعلاً در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره استفاده از عزیزبک آمانوف در ترکیب اصلی آبی‌پوشان در دیدار با تراکتور تبریز گفت: در مورد مسائل فنی خیلی نمی‌توانم توضیح دهم. قبلاً گفتم آمانوف بازیکن بسیار باکیفیتی است و می‌تواند به ما کمک کند. در بازی فردا از او استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: