کد خبر: ۹۱۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۰
لیگ دسته یک امید‌های کشور در حالی به هفته پایانی خود رسیده که اتفاقاتی عجیب را طی هفته‌های اخیر در این رقابت‌ها شاهد بودیم.

اتفافات عجیب در لیگ امید‌های فوتبال کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: فوتبال ایران هر هفته آبستن اتفاقات عجیب بسیاری است. حواشی، شایعات و جنجال ها را در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال ایران تا سطوح پایین تر شاهد هستیم. خیلی وقت ها دیگر متن در برابر حاشیه حرفی برای گفتن ندارد و بسیاری از بازی ها تحت تاثیر اتفاقات عجیب بیرون و داخل زمین، از بعد فنی خود فاصله گرفته و کیفیت، مستقیما زیر سوال می رود. در بازی های سطوح بالاتر اتفاقات و حواشی توسط رسانه ها رصد و پوشش داده می شود. این شرایط در لیگ های دسته یک و دوم کمتر فراهم است و شدت و دقت آن در مورد لیگ های پایه بسیار پایین تر است.

لیگ های پایه که مسئول معرفی چهره های جدید به فوتبال ایران هستند، طی سال های اخیر از بعد فنی پیشرفت هایی داشته اند اما حواشی همچنان حرف اول را در این رقابت ها می زند. حواشی که معمولا دیده نمی شود و به همین دلیل برخورد خاصی ها با عوامل آن صورت نمی گیرد. لیگ دسته اول امیدهای کشور این هفته به پایان می رسد و شاید رقابت هایی نفس گیر خواهیم بود؛ رقابت هایی که سرنوشت تیم های صعود کننده به لیگ برتر را مشخص می کند. حساسیت کار به حدی بالاست که برخی از تیم ها از پیشنهادات مالی حریفان به بازیکنان شان خبر می دهند. این در حالی است که طی همین چند وقت اخیر اتفاقاتی نادر در همین سطح شاهد بودیم.

به صف کردن بازیکنان یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول امید پس از شکست و تنبیه آنها توسط سرمربی با نفری دو سیلی، قهر داور وسط مسابقه و کلی موضوع دیگر که از میان آنها شاید یک مورد عجیب تر از بقیه بود. به گفته شاهدین (بازی ها در این سطح فیلمبرداری و عکاسی خاصی ندارند، مگر توسط تیم میزبان یا عوامل برگزاری در ورزشگاه آن هم در سطحی پایین و به صورت نامنظم) مربی یک تیم در حالی که بازیکن حریف در موقعیت گلزنی مقابل دروازه خالی قرار داشت، وارد زمین شده و توپ را از او ربود!

برای پیگیری موضوع سراغ سرمربی تیمی رفتیم که بازیکنش با دفاع مربی حریف مواجه شده بود؛ تقی تخت کیانی، فوتبالیست قدیمی فوتبال تبریز که هدایت تیم امید گسترش فوتبال را به عهده دارد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در بازی با نود ارومیه بود که از شروع کار تا پایان شاهد حواشی عجیبی بودیم. در حالی که بازیکن ما در زمین حریف صاحب توپ شده بود و دروازه خالی را مقابل خود می دید، یکی از مربیان حریف وارد زمین شده و توپ را از مقابل پای او زد. داور در این صحنه به مربی حریف کارت قرمز نشان داد و من هم بعد از پایان کار بابت این کار جوانمردانه از او تشکر کردم! این خیلی کار عجیبی بود که من خودم در این مدت زیادی که در فوتبال بودم نمونه اش را ندیده بودم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: