کد خبر: ۹۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۹۸
متخصصان شرکت کاغذسازی کاوه موفق شدند دستگاه كلینر موتورایز را با استفاده از مکانیزم مکانیکی گریز از مرکز در کشور بسازند

ساخت دستگاه كلینر موتورایزمتخصصان شرکت کاغذسازی کاوه موفق شدند دستگاه كلینر موتورایز را با استفاده از مکانیزم مکانیکی گریز از مرکز در کشور بسازند.
به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت کاغذسازی کاوه از شرکت‌های تابعه شستا، در راستای تحقق سیاست کلان شستا در خودکفایی و بومی سازی با تکیه بر توان و ظرفیت متخصصان و دانش داخلی موفق به ساخت كلینر موتورایز شد.
بر اساس این گزارش، دستگاه كلینر موتورایز توسط مکانیزم مکانیکی گریز از مرکز کار می‌کند که ذرات و ناخالصی‌ها (شن، ماسه، شیشه و فلزات و…) براساس چگالی آنها از خمیر کاغذ تفکیك می‌شوند. خمیر کاغذ با عبور از یك محفظه فشار وارد مخزنی می‌شود که درآن یك همزن نصب شده است. الیاف در این مرحله بسیار کم وزن‌تر از اجرام سنگین و ناخالصی‌های فلزی و شن و ماسه هستند و به آسانی از قسمت تعبیه شده خروجی خارج می‌شوند.
شایسته ذکر است شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، به عنوان دوستدار محیط زیست، تولید کاغذ را از بازیافت کاغذ، مقوا و کارتن باطله (آخال) انجام می‌دهد. آخال به عنوان ماده اولیه تولید، همواره دارای اجرام و ناخالصی‌های زیادی مانند شیشه ، پلاستیك ، فلزات ، شن و ماسه و… است، وجود این اجرام در خمیر کاغذ باعث پایین آمدن کیفیت کاغذ تولیدی و افزایش ضایعات در هنگام تولید می‌شود. متخصصین شرکت کاغذ سازی کاوه با تحقیق و بررسی جهت کاهش حداکثری این ناخالصی‌ها در پروسه تهیه خمیر کاغذ اقدام به طراحی و ساخت دستگاه کلینر موتورایز نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: