کد خبر: ۹۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
آیا تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون فوتبال، آینده دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

بعد از عزیزی‌خادم، تکلیف اسکوچیچ چه می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: آیا تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون فوتبال، آینده دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

در شرایطی که شهاب عزیزی خادم پیش از این با حضور در تمرینات تیم ملی از اسکوچیچ و همکارانش حمایت کرده و گفته بود آنها در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی خواهند نشست، حالا و با رفتن عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی، یکی از اصلی‌ترین حامیانش را از دست داده است.

اسکوچیچ که نتایج فوق‌العاده‌ای با تیم ملی گرفته، از دید منتقدانش، به اندازه کافی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی، مربی بزرگی محسوب نمی‌شود و به همین دلیل است که طرفداران این مربی، نگران آینده او با تیم ملی هستند.

به گفته سرپرست جدید فدراسیون فوتبال، قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی تا پایان جام جهانی اعتبار دارد منتهی شاید بعد از پایان کار تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، فدراسیون فوتبال با وسواس بیشتری، به ادامه همکاری با مربی کروات فکر کند.

با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال با پرداخت 200 هزار دلار به اسکوچیچ می‌تواند قرارداد او را یکطرفه فسخ کند، این احتمال وجود دارد که فدراسیون در صورت داشتن گزینه مناسب برای هدایت تیم ملی، گزینه قطع همکاری با اسکوچیچ را انتخاب کند هر چند که نتایجی که او با تیم ملی گرفته، قطع همکاری با این مربی را بسیار سخت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: